top of page

Prekių Pristatymas

(Pirmasis skyrius)

1.1. Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, pasitelkiant kurjerius arba kitus pristatymo būdus. Užsakant prekes į Kuršių Neriją, rekomenduojame susisiekti el. paštu taupuolis.lt@gmail.com dėl galimų papildomų pristatymo mokesčių ir sąlygų.

1.2. Jei norite gauti prekes į kitą šalį, susisiekite su mūsų Klientų Aptarnavimo skyriumi el. paštu taupuolis.lt@gmail.com, kad gautumėte tikslią pristatymo kainą.

1.3. Prieš baigiant užsakymą, pirkėjui bus pateikti galimi prekių pristatymo būdai, atsižvelgiant į nurodytą pristatymo adresą.

1.4. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo vertės, pristatymo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Galutinė kaina bus nurodyta prieš pasirinkus mokėjimo būdą. Esant didesniems užsakymams, pardavėjas gali suteikti nemokamą pristatymą.

1.5. Kiekvienai prekei nurodomas pristatymo terminas yra matomas prekės puslapyje, krepšelyje ir apmokėjimo puslapyje. Jei prekės nėra sandėlyje, apie tai pirkėjas bus informuotas su numanomu pristatymo laiku. Pardavėjas stengiasi prekes pristatyti kuo greičiau, tačiau negarantuoja, kad pristatymas visada atitiks nurodytus terminus, ypač jei prekių nėra sandėlyje. Atkreipkite dėmesį, kad švenčių ir poilsio dienos gali prailginti pristatymo laiką.

1.6. Gavus prekes, pirkėjas turi patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir komplektaciją.

1.7. Jei siuntos pakuotė pažeista, tačiau prekių kiekis, kokybė ir komplektacija atitinka sutarties sąlygas, apie tai reikia pažymėti pristatymo dokumentuose. Tokiu atveju laikoma, kad pristatymas buvo atliktas tinkamai.

1.8. Jei pastebėtas prekių kiekio, kokybės ar komplektacijos neatitikimas, pirkėjas turi atsisakyti priimti siuntą ir apie tai pažymėti pristatymo dokumentuose.

1.9. Priėmus siuntą be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamai, atitinkant sutarties sąlygas.

1.10. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes pats. Pristatymo metu gali būti paprašyta pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei prekes atsiims kitas asmuo, apie tai reikia informuoti pardavėją iš anksto.

1.11. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės perduotos, nepriklausomai nuo to, kas jas priima. Jei prekes priima ne pirkėjas, bet kitas asmuo, pretenzijos dėl netinkamo pristatymo nepriimamos. Jei prekes nurodytą dieną nepristatoma, pirkėjas turi apie tai pranešti pardavėjui nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą dieną po numatytos pristatymo datos.

1.12. Pardavėjas nėra atsakingas už pristatymo terminų pažeidimus, jei tai įvyksta dėl pirkėjo kaltės ar kitų aplinkybių, kurių pirkėjas negalėjo kontroliuoti.

bottom of page