top of page

Bendros nuostatos

1.1. Prekės pristatomos visoje Lietuvoje naudojantis kurjerių paslaugomis arba kitomis pristatymo priemonėmis. Jei norite užsisakyti prekes į Kuršių Neriją, susisiekite el. paštu: klientai@bonideco.com. Tokiu atveju gali būti taikomi papildomi pristatymo mokesčiai ir (ar) specialios sąlygos.

1.2. Norėdami sužinoti pristatymo išlaidas į užsienio šalis, prašome kreiptis į mūsų Klientų Aptarnavimo skyrių el. paštu: taupuolis.lt@gmail.com. Komanda įvertins galimas pristatymo išlaidas.

1.3. Galimi prekių pristatymo metodai pirkėjui pateikiami po prekių krepšelio suformavimo ir pristatymo adreso įvedimo.

1.4. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo vertės, pristatymo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Galutinė pristatymo kaina bus parodyta krepšelyje prieš pasirenkant mokėjimo būdą ar atliekant mokėjimą. Pardavėjas gali suteikti nemokamą pristatymą, jei užsakymo suma viršija nustatytą ribą.

1.5. Kiekviena prekė turi nurodytą pristatymo terminą, kuris matomas prekės puslapyje, krepšelyje ir mokėjimo lange. Jei prekės sandėlyje nėra, pirkėjas bus informuotas apie galimą pristatymo laiką. Pardavėjas stengiasi pristatyti prekes kuo greičiau, tačiau negarantuoja pristatymo terminų, nurodytų taisyklėse arba pirkėjui pateiktuose individualiuose pranešimuose, ypač jei prekių nėra sandėlyje. Prieš patvirtinant užsakymą, verta atsižvelgti į šventines ir poilsio dienas, kurios gali turėti įtakos pristatymo laikui (galimas 1–2 dienų vėlavimas).

1.6. Gavęs prekes, pirkėjas turi patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir komplektaciją.

1.7. Jei pastebimas siuntos pakuotės pažeidimas, bet prekių kiekis, kokybė ir komplektacija atrodo tinkami, pirkėjas privalo apie pakuotės pažeidimą pažymėti pristatymo patvirtinime arba siuntą pristačiusio asmens formose. Tokiu atveju laikoma, kad prekės buvo pristatytos pažeistoje pakuotėje, bet jų kiekis, kokybė ir komplektacija atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas.

1.8. Jei nustatomas prekių kiekio, kokybės ar asortimento neatitikimas, pirkėjas turi atsisakyti priimti siuntą. Apie tai bei pastebėtus trūkumus pirkėjas turi pažymėti pristatymo dokumentuose arba siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose.

1.9. Priėmus siuntą be pastabų, laikoma, kad prekės buvo pristatytos nepažeistoje pakuotėje, jų kiekis, kokybė ir komplektacija atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas, o visos su prekių pardavimu ir pristatymu susijusios paslaugos atliktos tinkamai.

1.10. Pirkėjas privalo prekes priimti pats. Perduodant prekes, gali būti paprašyta pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siekiant patikrinti pirkėjo tapatybę. Jei prekes atsiims kitas asmuo, pirkėjas turi iš anksto apie tai informuoti pardavėją.

1.11. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės yra perduotos pirkėjui, nepriklausomai nuo to, kas jas priima. Jei pirkėjas negali priimti prekių asmeniškai, bet prekės pristatomos pagal jo nurodytą adresą ir kitą pateiktą informaciją, pirkėjas negali reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui. Jei prekės nepristatomos numatytą dieną, pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po numatytos pristatymo datos, apie tai informuoti pardavėją. Priešingu atveju pirkėjas praranda teisę reikšti pretenzijas dėl vėluojančio ar neįvykusio pristatymo.

1.12. Pardavėjas nėra atsakingas už pristatymo terminų pažeidimus, jei prekės pirkėjui nepateikiamos ar pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl aplinkybių, priklausančių nuo pirkėjo.

bottom of page